E-R: 9:00-17:00

Järgmine röst: 20.01

Helista meile:  +372 5344 2264

Ventus kohvi röstikoda

Vormista tellimus
Ostukorv
00€

Ostukorv

E-Poe ventus.ee ost-, müügi- ja üldtingimused, transpordiinfo ja privaatsuspoliitika

 

1. Üldtingimused


1.1. Ventus.ee e-pood müüb VentusShop OÜ kuuluvates kauplustesmüüdavaid tooteid (edaspidi Tooted).


1.2. Tingimusedkehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) jainternetiaadressil www.ventus.ee asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood)omaniku Ventus Shop OÜ (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest Toodeteostmisega. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest Toodeteostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.


1.3. Müüja võib muutae-poe kasutustingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Müüja annabmuudatustest teada internetileheküljel www.ventus.ee.Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.


1.4. Müüja andmed:
Ventus Shop OÜ
Reg nr. 14447839
Saha tee 11, Loo, Jõelähtme vald, Harjumaa
pood@ventus.ee


2. Hinnad


2.1. Kõik E-poeskuvatavad hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.


3. Tooted


3.1. Praktiliselt kõikmeie e-poes saada olevad tooted on meil ka laos olemas. Meie laosüsteemsünkroniseerib iga öö kogused e-poe ja kaupluse vahel.


3.2. Kui toodet onjäänud lattu vähe ja keegi samal ajal ostab meie poest selle toote ära, siisanname Teile kohe viivitusest teada.


3.3.
Kui mingil põhjusel Teie soovitud kaupa siiskimeie laos pole, siis võtame Teiega ühendust ja püüame leida kõiki osapoolirahuldava lahenduseni. Vajadusel tagastame Teie tellimuse raha või siis nendetoodete raha, mida ei ole võimalik saata.


3.4.E-poes kuvatavad fotod Toodetest on illustratiivse tähendusega ning võivadvähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.


4. Ostu sooritamine


4.1. Klient valibE-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “OSTA”.


4.2. Tellimusevormistamiseks tuleb Kliendil liikuda Ostukorvi lehele: menüüribal ostukorvivalikus  klikkida nupul „TELLIMINE“, misjärelsuunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele.


4.3. Pärast nõutudandmete sisestamist  ja andmete õigsuse kontrollimist kinnitab Klienttellimuse klikkides „VORMISTATELLIMUS“.


4.4. Klient tasub Tooteeest koheselt internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab Müüjale makseklikkides nupul  “Tagasi kaupmehe juurde”.


4.5. Pärast Toote eesttasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.


4.6. Klient kohustubtellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.


4.7. Müüja ei vastutatellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitudtäitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.


4.8. Müüjal on õigusloobuda tellimuse täitmisest kui tekib kahtlus Müüjale esitatud andmeteõigsuses ja headele tavadele mittevastava käitumise puhul.


5. Makseviisid


5.1. Tellimuste eestsaab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil (Swedbank, SEB, Luminor, LHV,Coop) või pangaülekandega.


5.2. Makse teostaminetoimub väljaspool E-poe keskkonda teenusepakkuja Maksekeskus AS turvalisesmaksekeskkonnas.


5.3. Müüjal puudubligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.


5.4 Tellitud toodete eest saate tasuda Ventus Shop OÜ arveldusarvele

Swedbank Pangas – Ventus Shop OÜ EE372200221068907021. Selgitusse palume kirjutada oma nimi ja tellimuse number.


6. Kohaletoimetamine


6.1. Kliendil on võimalikvalida erinevate Toote kohaletoimetamise viiside vahel. Toote kohalejõudminesõltub Kliendi poolt valitud postiteenusest.
Kättetoimetamise aeg: 1- 5 tööpäeva. Tavaliselt Ventus.ee ei vastutapostiteenuse osutaja tekitatud viivituste eest kauba toimetamisel ostjani.


6.2. Valideskohaletoimetamise viisina Omniva pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendi pooltvalitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisestKliendi e-posti aadressile.
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ninghoiutähtaja lõppu. Automaadid on avatud 24 tundi. Toodet hoitaksepakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toodetagasi E-poele. Juhul kui Klient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtajajooksul, on Klient kohustatud hüvitama korduva saatmisega seotud kulud.


6.3. Klient onkohustatud säilitama  punktis 7.2. nimetatud SMS teate kuni 14-päevasetagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode  vajadusel ümbervahetada või tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.


6.4. Valideskohaletoimetamise viisina Kulleri, jõuab Toode Kliendi poolt valitud aadressile5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnituse saatmisest Kliendi e-postiaadressile. Kuller võtab Kliendiga ühendust telefoni teel ning kooskõlastabkättetoimetamiseks sobiva aja. Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääbsaadetis hoiule elukohajärgsesse postkontorisse ning Kliendile edastataksepostisaadetise saabumise teade e-kirjaga Kliendi e-posti aadressile võilihtkirjaga postkasti. Toodet hoitakse postkontoris 14 kalendripäeva. Juhul kuiKlient ei lähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatudhüvitama korduva saatmisega seotud kulud.


6.5. Valideskohaletoimetamise viisina Itella SmartPosti pakiautomaadi, jõuab Toode Kliendipoolt valitud pakiautomaati 5 tööpäeva jooksul arvates tellimuse kinnitusesaatmisest Kliendi e-posti aadressile.
Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Klienti SMS teatega, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ninghoiutähtaja lõppu. Toodet hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärastnimetatud tähtaja lõppu saadetakse Toode tagasi E-poele. Juhul kui Klient eilähe Tootele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on Klient kohustatud hüvitamakorduva saatmisega seotud kulud.


6.6. Klient onkohustatud säilitama  punktis 6.6. nimetatud SMS teate kuni 14-päevasetagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik Toode  vajadusel ümbervahetada või tagastada, kasutades selleks samas SMS-is olnud tagastuskoodi.


6.7. Juhul, kui Klienton tellimuse  vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärastkella 13.00 kuni esmaspäeval kella 09.00-ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäevatähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäevalkell 09.00.


6.8. Klient onkohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmeteõigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Toodete kohaletoimetamisel. Müüjaei vastuta Toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituste ja arusaamatuste eestjuhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimusevormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või  -õigsusest.


6.9. Juhul, kui Toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klientkohustatud sellest E-poodi teavitama,  saates vastavasisulise kirjae-posti aadressile: pood@ventus.ee või helistades +372 5344 2264


6.10
Juhul, kui Teie tellimus ületab 35 eurot, siis saadame Teie tellimuse Teilekohale tasuta Omniva , Itella või kulleriga.


6.11  
Transpordi hinnad

Meie transpordi ligikaudsed hinnad - täpne hindkuvatakse toodete ostukorvi lisamisel ja saate valida erinevate kullerite jahindade vahel:

Kättesaamine Meie esinduspoes — tasuta (Saha tee 9b, Loo, Jõelähtme vald )

Itella Smart Post - hind 2.99 EUR
Omniva pakiautomaat - hind 2.79 EUR
Kuller - Tallinn – hind 5 EUR
Kuller -  Harjumaa – hind 7.55 EUR

7. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine


7.1. Kliendil on õigustellimusest põhjust avaldamata 14 päeva jooksul taganeda ja tellitud Toode/Tootedümber vahetada või tagastada. Nimetatud 14 päevane tähtaeg algab alateshetkest, mil Klient Tellimuse kätte saab.


7.2. Toodetetagastamiseks/vahetamiseks tuleb Müüjale esitada taganemisavaldus 14 päevajooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisavaldust saab esitada järgnevalt:
• Saates vabas vormis ühemõttelise e-kirja aadressile pood@ventus.ee
Müüjale saabunud tagastusi aktsepteeritakse üksnes koos täidetud avaldusega.
Tüüpvorm on kättesaadav järgnevalt veebileheküljelt: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf 


7.3. Tarbija peab kaubatagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, etta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.Kauplejal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepinguesemeks oleva asja tagasi saanud või kuni tarbija on esitanud tõendid, et onasja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.


7.3.1 Lepingust taganemise avaldus


Ventus Shop OÜ, Reg nr. 14447839
Saha tee 11, Loo, Jõelähtme vald, Harjumaa
pood@ventus.ee


Käesolevaga taganen lepingust, mille eseme(te)ks on .... / .... / ....a esitatud tellimuse alusel ostetud toode/tooted: 

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Toote olen kätte saanud  .... / .... / .....a.


Kliendi nimi:
Kliendi aadress:
Kliendi allkiri


(kui käesolev avaldus esitatakse paberil)

Kuupäev


7.4. Ümbervahetatav võitagastatav Toode ei või olla kahjustunud, Toode peab olema originaalpakendis.Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asjakasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on esetkasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimisesveendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klientkäsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poesteha.


7.5. Tagastada ei saaavatud pakendiga kohvisid.


7.6.Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Omniva pakiautomaat, saabTellimuse ümber vahetada või tagastada Omniva pakiautomaadi vahendusel,kasutades selleks esialgses SMS-is sisalduvat tagastuskoodi. Juhend tagastamisekohta pakiautomaadis: https://www.omniva.ee/teenused/demo/ . Tagastuskoodi kasutamisel ontagastamine tasuta ja tagastus jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul. Tootekättesaamise kohta saadab E-pood Kliendi e-postile kinnituse.


7.7.
Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks olivalitud Postkontor või Kuller, saab Tellimust ümber vahetada või tagastada,viies see vabalt valitud postkontorisse. Toote ümbervahetamiseks jatagastamiseks on nõutav Toote ostupakendil olev triipkood. Tagastaminepostkontorist on tasuta ja tagastus jõuab e-poodi 3 tööpäeva jooksul. Tootekättesaamise kohta saadab E-pood Kliendi e-postile kinnituse.


7.8.Ümbervahetamise korral saadab E-pood Kliendile uue Toote vahetult pealeümbervahetamisele kuuluva Toote kättesaamist. Ümbervahetamisega seotud kuludkannab Müüja.


7.9.Toote saab ümber vahetada üksnes sama toote teise suuruse vastu.


7.10. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul alatestagastamisavalduse saamisest. Tagastus toimub samale arvelduskontole, milleltKlient tagastatava tellimuse eest tasus.


7.11. Tellimuse tagastamise korral tagastab Müüja Kliendile kogu lepingualusel saadud summa, sealhulgas Kliendi tasutud tellimuse kättetoimetamiskulu.Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunudkättetoimetamiskulu, võib Müüja tagastada kättetoimetamiskuluproportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.


7.12. Tagasimakse laekub Kliendi pangakontole hiljemalt järgmiselpangapäeval. Krediitkaardiga maksmise puhul vastavalt Kliendi pangatingimustele.


8. Pretensioonide esitamise kord


8.1. Toote nõuetele mittevastavuse või puudusteilmnemisel kohustub Klient Müüjat sellest teavitama koheselt, kuid mitte hiljemkui 2 kuu jooksul peale vea ilmnemist, saates ostja kontaktandmed, probleemitäpse kirjelduse ja ostutšeki numbri e-posti aadressile pood@ventus.ee.


8.2.
Kõik pretensioonid vaadatakse läbi jaKliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 päevajooksul alates pretensiooni kättesaamisest.


8.3.
Tarbijal on õigus nõuda Müüjalt  Tooteostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda,kui Müüjal ei ole võimalik toodet parandada või asendada, toote parandamine võiasendamine ebaõnnestub, Müüja ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksulkõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.


8.4.Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tuginedaseaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandadahinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.


8.5.
Müüja ei vastuta tellitud toodetemittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamiseviivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutadaja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).


8.6.Müüja ei hüvita Kliendi tehtud kulutusi toote nõuetele mittevastavuse võipuuduste korral ega vastuta nende eest, kui: toote väärtus on langenud/toode onkahjustunud Kliendi süül, puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelisekasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise tagajärjel, toote väärtus onlangenud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu, puudub ostusooritamist tõendav dokument.


9. Vastutus


9.1. Müüja ja Klientvastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teiselepoole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatudjuhtudel ja ulatuses.


9.2. Müüja vastutabToote müügihinna ulatuses.


9.3. Klient kohustubkasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevateleesmärkidel.


10. Privaatsuspoliitika


10.1. Klient annabMüüjale selge ja teadliku nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks.


10.2. Müüjale teatavakssaanud isikuandmed kantakse kliendiregistrisse ja neid kasutatakse müügiteenuseosutamiseks ja Kliendile kauba pakkumiseks.


10.3 Müüja säilitabKliendi kohta ostude sooritamise käigus Kliendi poolt sisestatud kontaktandmedja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena jatöödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Isikuandmed, mis onvajalikud Toodete Kliendile saatmiseks, edastakse kulleriteenust osutavaleettevõttele.


10.4. Müüja võibkasutada Kliendi isikuandmeid Kliendile eripakkumiste ja kampaaniate kohta infosaatmiseks e-posti teel üksnes juhul, kui Klient on andnud selleks omanõusoleku.


10.5. Andmeside Kliendija pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendiisikuandmete ja pangaandmete turvalisuse.
Makse teostamine toimub väljaspool E-poe keskkonda, vastava panga võiteenusepakkuja turvalises maksekeskkonnas. E-poel puudubligipääs Kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.


11. Kasutamistingimusedja nende muutmine


11.1. E-poesregistreerudes või ostu sooritades nõustub Klient E-poe kasutustingimustega jakohustub neid täitma.


11.2. Müüja ja Kliendivahel jõustub müügileping alates tasumisele kuuluva ostusumma laekumisest Müüjaarvelduskontole.


11.3. Müüja võib muutaE-poe kasutustingimusi ja toodete hindasid. Teade muutuste kohta avaldatakseE-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaidtingimusi ja hindu.


11.4. Müüjal on õigusloobuda tellimuse täitmisest kui tehnilise vea tõttu oli E-poes kuvatud Toote hind ekslik.


12. Muud tingimused


12.1. Kliendi ja Müüjavahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel.


12.2. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole


12.3 Tingimused saab laadida siit (docx formadis)


13. Klienditugi


13.1. Klienditoetelefon on +372 5344 2264  (avatud T-L12:00-20:00)ja
e-posti aadress: pood@ventus.ee
Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.